Varnost vaših podatkov je za nas pomembna

Zato jih hranimo in uporabljamo v skladu s predpisi GDPR-a.

Zaščita strežnika

Strežnike, na katerih so spletna mesta in trgovine, ščiti firewall in napredni sistemi za preprečevanje napadov (SuExec, 1H Hawk, ModSecurity)

Zaščita uprave

Administracija spletnih strani in trgovin je zaščitena s Firewallom, SSL certifikatom in dovoljenjem za vstop prek mobilne naprave.

Zaščita osebnega računalnika

Naprave in osebni računalnik, na katerih obdelujemo vaša naročila in podatke, so zaščitene s Firewallom, protivirusnim programom in programom za nadzor uporabe

Dostop do podatkov

Vsi zaposleni v spletni trgovini HOMEdeco.si, ki imajo dostop do podatkov o kupcih, so podpisali sporazum NDA (pogodba o zaupnosti), ki jih zavezuje k hrambi vseh zaupnih podatkov, s katerimi imajo stik.

Med vsakim nakupom na homedeco.si se v obračunsekm postopku ustvari uporabniški profil, v katerega se vnesejo vaši osebni podatki (in/ali podatki o podjetju/trgovini).

Z izpolnitvijo naročila nam dajete soglasje za svoje podatke:

1. Shranjujemo za nedoločen čas
2. Uporabljamo v logističnem delu obdelave naročil (prodaja-skladišče)
3. Vnos v naš ERP in CRM sistem (za namen ustvarjanja računa za naročeno blago)
4. Delimo z našo DPD/GLS partnersko storitvijo

1. Shranjevanje podatkov

Podatke, ki jih vnesete v obračun, hranimo za nedoločen čas na način, kot so vneseni v vaš račun in administracijo spletne trgovine homedeco.si. Račun se ustvarja za nedoločen čas. Če želite zapreti svoj račun in zahtevati izbris osebnih podatkov prosimo, da iste zahtevate pisno na elektronski naslov: info@homedeco.si ali na Zovak d.o.o., Teslićka 25, 10040, Hrvaška.

Po prejemu zahteve bomo vaše podatke poslali v 7 dneh: – Izbrišite iz zgodovine nakupov, ki je vidna v administraciji spletne trgovine – Izbrišite uporabniški račun, v katerega so vneseni podatki – Izbrišite vso e-poštno korespondenco, ki se samodejno ustvari v postopku naročila – Izbriši iz CRM sistema

 

2. Uporaba podatkov

Vaše podatke uporabljamo za obdelavo naročil v finančnem, skladiščnem in logističnem oddelku. V tem postopku ima več zaposlenih v Zovaku d.o.o. dostop do podatkov za namen oddaje naročil, priprave naročenega blaga, pakiranja, naslavljanja in izdajanja računov.

Z vsemi zaposlenimi v Zovaku d.o.o. je sklenjen sporazum o NDA (pogodba o zaupnosti), ki nas zavezuje k hrambi vseh zaupnih podatkov, s katerimi imamo stik, kar vključuje osebne podatke kupcev podjetja Zovak d.o.o.

Vaših podatkov ne delimo s tretjimi osebami ali jih uporabljamo za noben drug namen, razen za uspešno obdelavo vašega naročila. Vaš naslov in e-poštni naslov bomo uporabili za tržne namene (pošiljanje promocijskih e-poštnih sporočil, posebnih ponudb in promocij) samo z vašim dovoljenjem.

 

3. Vnos podatkov v CRM in ERP sistem

Za namene ustvarjanja naročil za skladišče, pisanja računov, dobavnic in spremnih dokumentov vnesemo vaše podatke v naš CRM in ERP sistem

4. Izmenjava podatkov s partnersko službo DPD/GLS

Za uspešno obdelavo naročil vaše podatke delimo s DPD/GLS partnersko službo.
Podatke vnašamo v spletni vmesnik DPD/GLS z namenom izdelave naročila za prevzem naročene pošiljke.
DPD/GLS uporablja vaše podatke v svojem sistemu za uspešno dostavo naročila.

Če želite izbrisati svoje osebne podatke iz sistema DPD-a/GLS-a, se obrnite na DPD/GLS

Podatki, potrebni za uspešno obdelavo naročila:

Ime
Primek
Ime podjetja (v primeru potrebe za račun R1)
Številka podjetja (v primeru potrebe po računu R1)
Ulica:
Mesto:
Telefon:
Email:

 

5. Tehnična zaščita vaših podatkov.

Za zagotovitev zaščite vaših osebnih podatkov v naših sistemih imamo aktivno naslednjo zaščito

Zaščita strežnika:
– Zaščita SuExec
– Prefinjen sistem IDS / IPS 1H Hawk, ki blokira napade
– ModSecurity
– Firewall

Zaščita uprave homedeco.si
– SSL potrdilo na strani homedeco.si (vsi podatki, ki jih vaš računalnik pošilja in prejema od / do homedeco.si, so šifrirani)
– Firewall
– dvostopenjska avtorizacija z mobilno napravo za vstop v administracijo

Varstvo podatkov znotraj podjetja Zovak d.o.o.
(na računalniških napravah, ki se uporabljajo za obdelavo naročila)
– Firewall
– Nadzor uporabe